Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • Ethics Policy
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 17 No. 1 (1996)

Vol. 17 No. 1 (1996)

Published: 2012-06-18

This Issue

  • This Issue

    M. A. A. C.
    • PDF (Português (Brasil))
    • PDF

Papers

  • Contribuições da Pesquisa Sócio-Histórica para a Compreensão dos Contextos Interacionais da Sala de Aula de Línguas: Foco na Formação de Professores

    Maria Cecília Camargo Magalhães
    • PDF (Português (Brasil))
  • O Desenvolvimento Reflexivo do Professor

    Fernanda Coelho Liberali
    • PDF (Português (Brasil))
  • Is The TEFL Teacher a Hostage in ESP? An Overview of the Recent Status and Problems of the TEFL Teacher in ESP

    Abdullah Aied Khuwaileh
    • PDF
  • Technical Communication: Complex Nominals Used to Express new Concepts in Scientific English - Causes and Ambiguity in Meaning

    Begoña Montero
    • PDF
  • O Modelo Espiral no Planejamento de um Curso: uma Experiência

    Vânia Bernadete Barreira, Gisele M. S. Craesmeyer
    • PDF (Português (Brasil))
  • The Design of Board Games as an ESP Teaching Experiment

    Vera Lúcia de Lucena Moura
    • PDF

The ESPecialist, São Paulo, SP, Brasil, e-ISSN 2318-7115.

Publicação no formato impresso - 1980-2012, n.1 - v33, n.1, ISSN 0102-7077

Esta obra está licenciada com uma Licença Creative Commons Atribuição 4.0 Internacional.

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.