Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • Ethics Policy
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 12 (1985)

No. 12 (1985)

Published: 2012-06-18

This Issue

  • Apresentação

    Maria Antonieta Alba Celani
    • PDF (Português (Brasil))

Papers

  • Teacher as Researcher and Evaluator - One Suggested Solution to Some Recurrent Problems in ELT and ESP

    Chris Kennedy
    • PDF
  • Implementing the Summarizing Ability of ESP Students

    Marília dos Santos Lima
    • PDF
  • Learning Transfer in Reading Classes

    Elaine Borges Ribeiro
    • PDF
  • Estratégias para a Aquisição do Vocabulário em uma Língua Estrangeira

    Abuendia Padilha Pinto
    • PDF (Português (Brasil))
  • Using Textbooks in English: Activity for ESP Courses

    Patrícia Lessa Flores da Cunha, Lourdes Marmet
    • PDF
  • Levantamento, Coleta e Interpretação de Dados para Planejamento de um Curso de Inglês Instrumental

    Neise Cunha Rodrigues
    • PDF (Português (Brasil))
  • Exchanging Experience: Setting Up an "Active" Resource Centre

    John Holmes
    • PDF
  • Some Thoughts on Organizing a Workshop, or "an art can Only be learned in the workshop of those who are winning their bread by it"

    Michael Scott
    • PDF
  • Relatório do Curso de Atualização "Introdução à Metodologia de Ensino de Línguas" Realizado na UFMT em Dezembro de 1984

    Marília dos Santos Lima
    • PDF (Português (Brasil))

The ESPecialist, São Paulo, SP, Brasil, e-ISSN 2318-7115.

Publicação no formato impresso - 1980-2012, n.1 - v33, n.1, ISSN 0102-7077

Esta obra está licenciada com uma Licença Creative Commons Atribuição 4.0 Internacional.

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.