Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • Ethics Policy
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 13 (1986)

No. 13 (1986)

Published: 2012-06-18

This Issue

  • Apresentação

    Maria Antonieta Alba Celani
    • PDF (Português (Brasil))

Papers

  • Evaluating reading comprehension evaluation

    Célia Assunção Figueiredo
    • PDF
  • Methodological aspects in the student-centered approach

    Célia Assunção Figueiredo
    • PDF
  • Students' identification of english/portuguese cognates

    Leimin K. Nakamura
    • PDF
  • A practical procedure to develop students' awareness of english imports into language

    Leimin K. Nakamura
    • PDF
  • Sentence structure: an approach to help improve ESP students' reading comprehension

    Luíza Gomes dos Santos
    • PDF
  • Text organization: the relevance of understanding it

    Maria do Socorro Evaristo Cardoso de Souza
    • PDF
  • Teaching grammar through games

    Isabel Maria G. Diógenes
    • PDF
  • Conscientização linguística um enfoque contrastivo L1-L2 para ensino de inglês instrumental na UFPR

    Zilma Iára Bandeira Rippel, Gertrud Friedrich Frahm
    • PDF (Português (Brasil))
  • Elaboração de um material didático fundamentado em ESP

    João Antenor de C. Silva, Sônia Moura Costa, Tânia P. Barreto
    • PDF (Português (Brasil))

The ESPecialist, São Paulo, SP, Brasil, e-ISSN 2318-7115.

Publicação no formato impresso - 1980-2012, n.1 - v33, n.1, ISSN 0102-7077

Esta obra está licenciada com uma Licença Creative Commons Atribuição 4.0 Internacional.

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.