Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • Ethics Policy
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 14 (1986)

No. 14 (1986)

Published: 2012-06-18

This Issue

  • Apresentação

    Maria Antonieta Alba Celani
    • PDF (Português (Brasil))

Papers

  • The interaction of cognitive issues and the reading process

    Reinildes Dias
    • PDF
  • Gagné's model of learning and the designing of instructional events for ESP

    Susan Uchôa
    • PDF
  • A Process-oriented Approach to teaching

    Anna Maria Becker Maciel
    • PDF
  • Principles of unity and coherence in paragraph structure

    Abuendia Padilha Pinto
    • PDF
  • What is the role of abstracts in language teaching?

    Gertrud Friedrich Frahm
    • PDF
  • Introduction to study skills through access to library

    Miriam Solange Costa
    • PDF
  • O computador no ensino de inglês: Considerações e Perspectivas

    Patrícia Lessa Flores da Cunha, Anna Maria Becker Maciel
    • PDF (Português (Brasil))
  • Avaliação e análise dos cursos de inglês instrumental na Universidade Federal de Goiás

    Marlene Stein Fischer, Inácio da Costa Marinho, Antônio Élio Ferreira
    • PDF (Português (Brasil))
  • A viabilidade do ESP no ensino de 1º e 2º graus

    Helena Maria Gramiscelli Magalhães
    • PDF (Português (Brasil))

The ESPecialist, São Paulo, SP, Brasil, e-ISSN 2318-7115.

Publicação no formato impresso - 1980-2012, n.1 - v33, n.1, ISSN 0102-7077

Esta obra está licenciada com uma Licença Creative Commons Atribuição 4.0 Internacional.

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.