Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • Ethics Policy
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 19 No. 2 (1998)

Vol. 19 No. 2 (1998)

Published: 2012-06-18

This Issue

  • This Issue

    Revista The Especialist
    • PDF (Português (Brasil))
    • PDF

Papers

  • Looking Back into an Action-Research Project: Teaching/Learning to Reflect on the Language Classroom

    Luiz Paulo da Moita Lopes, Alice Maria da Fonseca Freire
    • PDF
  • Projetos de Formação Contínua de Educadores para uma Prática Crítica

    Maria Cecília Camargo Magalhães
    • PDF (Português (Brasil))
  • Lying under the Mango Tree: Autobiography, Teacher Knowledge and Awareness of Self, Language and Pedagogy

    João A. Telles
    • PDF
  • Arts-Based Inquiry and Teacher Reflection: a Teacher Institute (LAEL, PUC-SP)

    C. T. Patrick Diamond
    • PDF
  • A Retrospective View of an ESP Teacher Education Programme

    Maria Antonieta Alba Celani
    • PDF
  • A Reconstrução do Conhecimento do Professor de Inglês: Questionando as Ações Rotineiras

    Solange T. Ricardo de Castro
    • PDF (Português (Brasil))
  • Caminhos e Descaminhos: a Pesquisa na Formação de Professores de Língua Estrangeira

    Telma Gimenez
    • PDF (Português (Brasil))

The ESPecialist, São Paulo, SP, Brasil, e-ISSN 2318-7115.

Publicação no formato impresso - 1980-2012, n.1 - v33, n.1, ISSN 0102-7077

Esta obra está licenciada com uma Licença Creative Commons Atribuição 4.0 Internacional.

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.